4 Ocak 2010 Pazartesi

Korkuyorum lan bu yeni gelen yıldan

Yeni yılın gelişiyle beraber 2 insanı kendimden buz gibi soğuttum.Bi tanesi sonsuza kadar tiksinerek topukladı resmen.Bu nası bi başlangıç olum böyle, hani yeni umutlar, kararlar, sevgi tomurcukları falan.Böyle başladıysa nası geçecek 363 gün? Hergün bir şeyi kaybedersem (ki bu kafayla yerine yeni bir şeyde koyamıyorum)ne kalacak ki elimde 2010’un 31 Aralığında.Pozitif düşün ki iyi şeyler gelsin başına diyen 91 yaşındaki reiki senseim Naciye teyze bile çıkaramaz beni bu ruh halinden.İyi düşünülecek bi tarafı varmı ki bu durumun.Zaten gereksiz insanlardı, güzel bir temizlik aktivitesi oldu falan da diyemiyorum ki anasını satiim.Biri candı benim için, siktir et nasıl olsa görmeyeceksin denilecek tarzdan değil ki, can lan ailemden biri.Diğeri ise en eski arkadaşım.Gurur mu ağır basıyo yoksa kafam mı basmıyo artık çözemedim, ama haklı mıyım haksız mıyım onu bile bilmiyorum.Haksız olsam köpek gibi pişman olmam gerekmez mi ya?Pişmanlık değil de yeterince ifade edemedim sanırım derdimi , ne alıp veremediğimi.Kendimi ifade edemediğimde agresifleşiyorum, karşımdaki yeterince tanımıyo demek ki beni diye iyice gözüm dönüyo, can yakmak istiyorum o andan itibaren, kaşıyorum kaşırken de sesim yükseliyo, yada yabancılaşan bakışların karşısında sesim titriyo ağlak bi karıya dönüşüyorum.Ben kavga etmeyi de beceremiyorum anasını satiim.
İyiydim ben ya 2 gün öncesine kadar.Huzurluydum da.Yarım kavanoz nutellaya, yarım paket sigaraya rağmen bok gibiyim, onca nutelladan sonra alacağım kiloları düşündükçe iyice sinirlerim bozuluyo, bide kronikleşen astımımı .Dur ya belki Allah Baba dedi ki: ‘Yavrum, şu zamana kadar iyi kötü dürüst olmaya çalıştın, millete pek olmasa da en azından bana.Ben seni daha cezalandırmadan sen baya bi çektirdin kendi kendine, çocukluktan kalma alışkanlığın paylaşım söz konusuysa daha azını hep kendin aldın tırstığından belki de benden, ara ara sahip olduğun şeylerin envanterini çıkarıp şükrettin, yiğenlerini çok sevdin onların canı yansa oturdun ağladın onlardan daha çok.Eşşek kadar oldun şaka maka, yaşıtların bebe belik heyecanı yaşarken sen yeni aldığın dvdlerin, keşfettiğin yeni bi şarkının sevincini koydun ona eşdeğer.Acıdım lan bende sana, hani hep derler ya Allah acımaz, keser cezanı, gözü üstündedir hep, müdür muavini Numan gibi gözünü devire devire izler her yaptığını, belki bende sıkıldım bu imajdan, yeni bir kurumsal kimlik istediğimden belkide.Bu yıl içinde çekmen gereken acı, ızdırap hanesini konsantre hale getirip zerk ettim son 24 saatine.Çekte bitsin yavrum bi an önce, direnme boşuna.Ağla istersen, içine atma , kendini sıkma, pek ağlayasında yok gerçi.Dışarı çık diyeceğim ama hava berbat bide böyle zamanlarda sana iyi gelmez insan içine karışmak bilirim’. Ya sahiden böyle dediyse Allah baba. O der ya bilirim, ara ara severde beni, iyi şeyler serper bazen böyle canım çıkacakmış gibi sıkılmışken.Noolur ya tüm bunlar bir ödül, mükafat olsun.
Ya aksiyse lan? ‘Sen daha durrrr bunlar neki, bende daha ne numaralar var dünya yüzüne çıkmamış.Çek mına kodum, özel mi sandın lan bide kendini ezik?Polyanna gibi yalaklanarak gazabımdan mı yırtmaya çalışıyosun inek beyinli’ diyosa ya? ‘Kızımmm senden büyük Allah var lan, dur seni bi tepetaklak ediyim de haddini bil lan, öyle mistik yaklaşımlar, entelektüel tanrı içimizde geyikleri falan, burnundan fitil fitil getireyim de gör ananınkini.Çek lan sürün mına koduğum, o büyüktür, yaptıklarına sual edilmez de çabuk! Çok başı boş kaldın sen, tırsta biraz yola gel öyle deli bozuk gibi savrulup duruyodun.Otorite boşluğundan oluyo hep bunlar.Öğrenemedin mi hala kibir en büyük günahtır?Ne o öyle olum bunların alayı mal lan diyalogları?Peki ya açgözlülüğün?Yok ya bundan bi bok olmaz, sadece kibar olması yetmez, hem nazik, hem babacan, hem ağır abi, hem sanatsever, hem gurme, hem bonkör, hem eğitimli falan gibi isteklerini duymadım sanma.Tembelliğine ne demeli? Yattığın yatağı toplamaktan acizsin, oturup bide utanmadan hayalleniyosun gökten zembille mutluluğun sırrı inse diye.Sendeki öfke yüzünden bile en az 10 yıl yersin lan benden.Gözün dönüyo, ağzın senden bağımsız hale geliyo lan öfkelendiğinde, çok insanı uzaklaştırdın bu bok kokan lafların yüzünden.Ben değil sen kendin yaptın bunları.Sendeki kıskançlığı ben bi Nihat Doğanda gördüm bide dombul Serrada.O ne öyle olur olmaz ortamlarda , lan bunlarda karıysa ben de shemale’im, buda bu herifi evlenmeye ikna ettiyse ben artık öleyim, şu mal bile koluna takıp geziyo ya ilik gibi bebeleri ben daha oturup bokumla oynayım tarzı ucuz ucuz laflar.Bide olur olmaz hırs takıntıları! İşine gücüne hırslansan belki bi halta yarayacak ama yok, ben yaptım oldu dedirtmek için türlü dolambaçlı yollarla olaylara yaklaşımlar, sıradanlaşmamalıyım diyip aynı sonuç için götü yırtarcasına alengirli yöntemler, taktikler düşünmeler.Nooluyo peki sonunda?Sıradan dediğin insanların ulaştığı noktaya ulaşabilmek için, katbekat enerji, para, zaman ve insan harcıyosun.
Yok yok seni boşlamaya gelmiyo, ben serbest bıraktıkça sen amı götü dağıtıyosun iyice.Hele ki sevgili adına yaptığın seçimlere girmek bile istemiyorum.Arızalar,sorunlular,evliler yada evlenmek üzere olanlar seni bulmuyo, sen gidip yapışıyosun onlara.Bide dünyanı karartıyosun şeyinin sevdası yüzünden.Valla kızım sıçtım ağzına’ diyosa ya Allah?İşte o zaman tuttuğumun resmidir lan.
Valla harbiden korkuyorum bu yeni gelen yıldan, önceden bi kestirirdim öngörüm falan olurdu, şimdi ne olacağından habersiz melül melül oturdum sigara içiyorum.Dışarı çıkmaya korkuyorum lan, yıkım başladıysa ya diye.Çıkıp çocuğumu keserim lan diyebilcek bi koz da yokki mına koyum elimde.Peki ya benzin döksem üzerime?

Hiç yorum yok: