25 Ocak 2010 Pazartesi

Ben Erkeğim!

Ortalıkta ben erkeğim diye dolanan amsalaklara ithaf ediyorum bu yazımı.Erkekliği taşak hamallığı sanan yaratıklar,ulan benim bademciklerim bile sizinkine 10 basar, sizinle ahanda böyle taşak geçerim.Boş bulduğu her deliğe girmeye çalışan o sikinize allah yarattı demem, siktiri çekerim.Elinden başka bişey sikememiş ama her öğün am üstünde göt sikiyomuş gibi dolanan şizofren çüklüler ,manuelden otomatiğe geçmek zordur o yüzden parlatın derim elinizin ayasını.Bi kadını 2.kez sikmem diyen vurkaçcılar, acaba hatunlar 2. kez çekebilirler mi sizin içler acısı performansınızı? Çok içtim, daha sabah mastır yaptım, böyle bişiy olcağını hiç düşünmemiştim o yüzden heyecanlandım, antidepresan kullanıyorum, eski sevgilim aklıma geldi tarzı bahaneleri 2.kez kullanamayacağınızdan olmasın sakın korkunuz? Ben hoşlanmadığımla asla beraber olmam ,düşün hayatım boyunca hiç fahişeyle olmadım diyen allan gerzekleri, fahişelerle kıyaslayarak onore ettiğinizi sandığınız kadınları ya çok aptal buluyosunuz yada hakkaten idiotsunuz.Ve böyle bi yazı yazdığım için ‘kaşar lan bu’ diyen siz sayın ezikler, Trakya bölgesinden bi siktir git havası sizler için gelsin emi!

8 yorum:

Evren - Sahne dedi ki...

Helal ya...

sanitabant dedi ki...

:)saol

ilkay dedi ki...

ayaktayım alkışlıyorum.
ilkay:)

Yiğit dedi ki...

memlekette metrekareye düşen abaza sayısında artışmı vardır nedir bu aralar çok fazla böyle yazılar yazılır oldu:) Eskiden şey vardı her türk asker doğar denirdi. Şimdi sanırım şartlar değişti. Her türk abaza doğar oldu:)) Ellerine sağlık. Allah tarif ettiğin kesimi ıslah etsin.

Joey Potter dedi ki...

Kim dellendirdi seni bu kadar? :) Zavallılık para ile değil ne yaparsın. Dediğin gibi tek bir seçenek kalıyor geriye bileğine kuvvet :))

sanitabant dedi ki...

uzun süredir asosyal bi yaşam biçimim vardı, kendimi işe güce vermiştim:)bir cumartesi gecesi dışarı çıktım, tekrar hatırladım ve sonuç bu işte:)

Adsız dedi ki...

Gidiyorsunuz saçma salak erkeklere veriyorsunuz sonrada bizide içine alan boklar atıyorsunuz. Bende bayanları kınıyorum ;)

sanitabant dedi ki...

ah ahhh bu tür yazılara ben öyle diilim diye atlayan sayın ve sevgili arkadaşlar normal yaşamda nerelerdesin aceba?ne tip ortamlara takılırsınız?:))ayrıca adı sanı olmayan arkadaşım, genellemeli bi yazı diildi bu, üzerine neden alındın ki bak şimdi?yoksa bahaneler tanıdık mı geldi ki?:)Şaka şaka, bi arkadaşımın yazısındaki yorumumu burda da yazayım.Erkeklerin bu hale gelmesindeki en önemli nedenler malesef ki hemcinslerim.Onlara da değineceğim ilk fırsatta.Umarım için soğumuştur:))))