5 Ocak 2010 Salı

Acımadı ki!

Şimdi sen hatun zehir zemberek saydıracak diye düşünüyosundur, aklıma da gelmedi değil aslında İsmail YK modunda ters ters bakarak ters ters yazmayı.Yada Ayşegül Aldinç’in şarkısındaki gibi ‘sen bir yerlerde ben bir şehirde akşam olunca beni hatırla’ tarzı ağlak cümleler kurmayı.Zorladım kendimi ne çıkacak diye ama olmadı başaramadım.Kabiliyetsizliğimden değil ama yormuşum kendimi dünden beri.Sen sanal alemlerde yeni sanal muhabbetlere yelken açarken ben saçından tutup sürüklüyodum o aralar egomu, hoşuma gitti sandımdı ama ı ıı,canım yandı.Sen alıştırdığın o telefon görüşmelerimizi itinayla resetlerken hafızandan, ben o sırada yüzüne yüzüne çakıyodum egomun, acımadı ki acımadı ki dedimse de engel olamadım dudağımın titremesine. Ve sen şu an bana kayıtsızca online iken hayatla, ben az sonra çevrimdışı olacak insani değerlerimin ardından bir sigara içiyorum.
Ağzına sıçtığım egomla barışmanın yollarını düşünmekteyim şu an, sırtını dönmüş öylece dururken karşımda ,ona attığım her adımdan yaprak gibi titremekte sabi.Onu o kadar alıştırdımki sevgi hanesine düşen şeyleri hep başkalarından beklemesine, ondandır yetimhaneye gelen ilk ana babaya kendini göstermek istercesine çabalayan yılışık sezercik halleri.Ondandır dayaktan morarttığım etini ellere öptürüp,üfletmesi.Ve yine ondandır gözünün içine bakan ilk insana kayıtsız şartsız güvenmesi.
Sen bari yapmasaydın be ibnerator, dün gece seni uğurlarken içi dağlanan bu arıza,sorunlu,sabırsız,dengesiz karıya.Bekleseydin bikaç gün yalandan, belki o arada bir yolunu bulup gönlünü alabilirdi egosunun.Kalleşçe sırtından vurmak değil midir olum bu?
Yada ne biliyim öğlen aradığımda kapat canım ben seni sonra arayım, bu aralar çok yoğunum bi 5 sene de müsait olamayacağım deseydin.Ben dakika ve saniyeleri hesaplamaya çalışırken sen iş tutmaya devam etseydin ferah ferah.Ya da Nuri Bilge Ceylan’ın sinemadan soğutan filmleri gibi dakikalarca orda öylece, burnunda tatak var demek istermişçesine baksak baksaktı, ve sen bişey demeden çekip gitseydin ve ben de senin arkandan bakıp içimi çekip, bunun götü de büyükmüş laa deseydim
Şimdi seni arayıp belki uyandıracağım, zira ben burada acıların kadını bergen ruh halinde dumanlanırken senin oralarda horul horul uyumana inan içim el vermedi.Oku ve uykun kaçsın olur mu? Ve sen bu satırları okurken şu an, ben elimi gırtlağımdan göğsüme kadar sıvazlayıp 'oh canıma değsin' diyebileyim.
Aradım 2 kez açmadın,kesin uyumuştur diye olayı iyice acınacak hale getirmenin manası yok.Neyse artık geç olmuş oyunun da sonuna geldik zaten. Benden aldığın ne varsa sende kalsın diyeceğimi sanıyosan yanılıyosun bebeyim, alayı o koca götüne girsin. Oyunun sonunu ben getiremesem çirkefliğe vuruyorum sankim.Şaşırdım mı? Yooo. Tövbe mi? Acımadı ki …

6 yorum:

semmy dedi ki...

bu mudurr? budur... tebrikler...
ne yapsak da acıyor biliyorum... nasıl yapsak da acıyor...
ego denen şey merdivenlerin en tepesine salına salına çıkıyor... ama düğün salonuna girer gibi nazlı nazlı inmiyor o merdivenlerden... öyle bir düşüyor ki ağzını burnunu dağıtıyorsun... sonra böyle genizden... derinden... en derinden....
kalemine sağlık kendimi gördüm, post tadında yorum yaptım...

sanitabant dedi ki...

şımartılmış egolarda bu yok işte semmy, onlar kayıtsız şartsız her durumda banu alkan modunda 90-60-90 halisünasyonlarıyla yaşıyolar.belkide o aşşağıladığımız insanlar çok daha kolay baş edebiliyolar egosal sorunlarla.yorumuna sağlık semmy:)

CoşkuN ArslaN dedi ki...

Geçmiş olsun birkaç gün sonra normale dönersin merak etme.Egonla iyi geçin insanın tek gerçek dostu sadece odur.

Sana birkaç mısra yolluyorum teselli bâbında..

Bir sayfalık mesafe alt tarafı.
Daha sensiz ilk sabahında yüzleştiğim
Yalnızlık korkusunun,
Akşamüstü satırlarındayım.
Canım acıyor hem de çok.
Silip atamam sanırken başka bir acıyı
Daha doğrusu böyle büyükken içimin acısı,
Vazgeçtim kendimden...

sanitabant dedi ki...

teselli için teşekkürler prof:)

Unknown dedi ki...

yazılarınız çok samimi ve güzell tebrikler süpersinizz

sanitabant dedi ki...

teşekkür ederim:)