27 Ocak 2010 Çarşamba

Hemcinslerime ithafen

Ağzımıza ne geliyosa allah yarattı demedik giydirdik erkeklere.Ama yok sinyoritalar size de 3-5 çift lafım olacak, ciddiye alın beni çabuk! Kadın kadına bunu yapar mı, hemcinslerine nası yaptın bunu demeyin başta söyleyim, acıyacak valla çok acıyacak.Erkekler şöyle böyle dedikte, sinyoritalar bu herifler eskiden böyle diilmiş, noolmuşta böyle olmuşlar aceba?Bir göktaşı çarpmış ve etrafa yayılan elektromanyetik dalgayla DNAlarımı değişmiş bunların?Öyle bişiy olsaydı biliyosunuz bi tek amerikalılar etkilenirdi herbişey onları buluyoken dimi ama.Valla kafamın basacağı bi açıklama yapmaya çalışayım ben.Bi kere bu yatma kalkma olaylarını biz tabu haline getirdik, yo yooo itiraz etmeyin.Büyüttük büyüttük sonra büyüttüğümüz şeyden korktuk yalan mı?(ima yok düzgün okuyun).En yakın kız arkadaşlarınızı düşünün küstüğünüz ve şu an nefret ettiğiniz, %89’u erkek meselesi diilmi allah aşkına?
(Ciddi saha araştırması yaptım sallamadım rakamı alooo).Ve şimdi biz vakti ile canciğer olduğumuz o hemcinslerimizden bahsederken hangi sevgi sözcüklerini kullanıyoruz peki?Orospu, kaltak, aşifte...Bir erkeğin orospu hakareti mi canınızı çok acıtır yoksa bi kadınki mi?Kadının ki tabiki düşünmeyin a aa. Neden? Çünkü erkeğin sarfettiği orospu kelamının manası; herkeşe veriyo la budur.Lakin kadının kullandığı orospunun meali; herkese veriyo da zevkten veriyo bu, müptelası olmuş yatmanın, bunun ruhu da orospu, bu kafayla bi dikiş tutturamaz zaten hayatta, evde de kalır aha, böyle sallanan sandalyede kedileriyle yaşlanıp yediği bokları düşünürek ölür artıktır.Birbirimize acımıyoruz ve güvenmiyoruz bacılar ben size diyim.Erkeklere karşı olan güvensizliğimizin tek nedeni de bu esasında.Erkeğin yiyeceği boklar sınırlıdır, amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok malum, ama bi boklar yemeyi kafaya koymuş bi kadının yapabileceklerinin sınırı yoktur.O yüzden çoğunlukla birbirimizden tırsıp, erkekleri arada bi harcıyoruz, kapiş?

Ay vermedim koklatmadım köpek olducular yok mu bide aramızda, en nefretlik tipler bunlardır abicim.Geçen cumartesi dışarı çıktım ya, bi çiftle tanıştık, bebe böyle heryeri oynayan tiplerden.Kızda böyle habire dudaklarını ısırıp yalayan, saçlarını doggstyle pozisyonunda görmelisin sen beni der gibi attıran, dayatıp dayatıp sıcak soğuk oynatan bi kız.Kız arkadaşımla beni zararsız yada çirkin buldu ki gelip şerefe akabinde konuşmaya başladı.Laf lafı açtı(allasen barda ayakta herkes dans ederken ne lafı) Kız dedi ki, “bu bebeyle ben internetten tanıştım, 3 günlüğüne geldi 2 haftadır burda ve kendisi doktor”.Vayyyy dedik arkadaşımla.Ee?esi ben buna vermiyorum, bu da böyle köpek oluyo.Ayrıcana da ben bakireyim zaten dedi.Kız 28 yaşında bacılar.Ama o ayaküstü dans performansından zannedersiniz ki Küba keranelerinden doktorasını alıp, memleketine vefa borcunu ödemek için geri dönmüş.Ee aferin dedik ağzımız açık.Aayy siz benden büyüksünüz! Verirsem gider dimi bu dedi?Ben bi kere 3 yaş büyüğüm senden hıh, ayrıca da sakla tabiki elmas madeni gibi kukunu dedim. Arakadaşımda kahkalarla kafasını sallayarak onayladı.Bu ne perhiz bu ne bamya turşusu?Kendini özel ve önemli hissettiren tek şey kukun mu yani?yazık lan!

Elele versek, birbirimize az biraz sahip çıkıp merhamet etsek, bu erkekler de bu kadar can yakmayacak emin olun.Yazacak çok şey var da zaman yok.Şimdilik deyeceklerim budur.

5 yorum:

Joey Potter dedi ki...

Ya ama bu bir kısır döngü. Cidden var öyle adamlar. Bence her iki tarafında hem birbirine hem kendine saygısı yok. Kız lisesinde okumuş biri olarak şunu söyleyebilirim ki her haltı yiyipde bakire olanlar var. Onlar herkesten daha beter bence. Gösteririm ama vermem tayfasıysa ayrı bir dava. Gösterme kardeşim gösterme. Öyle adamdan zaten sana hayır gelmez!!!

sanitabant dedi ki...

feleğin tekerine çomak sokup bakireyim hala diyenlere pasif nemfoman diyorum ben:))aynen dediğine katılıyorum bu kesinlikle bi kısırdöngü.

öküz dedi ki...

"Küba keranelerinden doktorasını alıp, memleketine vefa borcunu ödemek için geri dönmüş"

Ne diyeyim:) allah'ta seni güldürsün:)

sanitabant dedi ki...

allaha havale etme öküz ya, o ilgilenmiyo epeydir:)

Yiğit dedi ki...

:)) e yani:)