9 Nisan 2010 Cuma

varım, yokum, varım, yokum....

Zaman bulupta şurda 2 lafın belini kıramadım kendi kendime. Bilen, özleyen var mı onu da bilmiyorum...Yokluğumun bilançosu şudur:

Bol kafa dalgınlığı

Anlamsız bekleyişler

Alkolün en tatlı noktasında ihanet eden mide ve hortlayan ülser

Neye ve nereye akıtılacağını bilmeyen bi avuç gözyaşı

Dile dolanan en acıklısından şarkılar

Kapandıkça başka başka yerlerden açılan yaralar

Yine benim olmayana depreşen özlem

Yine benim olmayanlarla geçirilen anlamsız zamanlar

İade kabul etmeyen pişmanlıklar

Sokak kedileri gibi sevilip okşanma isteği

Can havliyle edilen tövbeler

Can çekmesiyle bozulan tövbeler

Nereye sığınacağını bilmeyen mülteci bir kalp

Neyi tutacağını bilmeyen kaygan bir akıl

Yaklaşan doğum günüyle büyüyen yaş kompleksi

Göz çevresinde beliren bir çift kaz ayağı

Rezervasyonla kurulan hayaller

Naaa bide bu şarkı
http://fizy.com/s/126r9a

P.s. : Şarkı yüklemeyi beceremediğimden postu  tekrar tekrar düzenledim, kumanda panelinde görüpte saydırmayın diye şeettim:)

4 yorum:

Joey Potter dedi ki...

Kayıp ilanı verecektim. Dün dedim bir mesaj-mail atayım ama işi gücü vardır belki dedim. Eh hayattasın şükür. Bahar geldi daha beter oldu her şey değil mi? Ne güzel kışın herkes depresifti şimdi bir avuç insan kaldı sadece ha ha ha :))

sanitabant dedi ki...

:) teşekkür ederim joeyciim
bide bunun yazı var korkuyorum valla:)

The Brubaker dedi ki...

80'lerin çatlak gruplarından Tuxedomoon'undur bu parça..
Kült heriflerdir.

Bu yorum güzelmiş ama!
:)

sanitabant dedi ki...

gelişim haacet gibisiniz maşallah sayın brubaker.buldum dinledim bahsettiğiniz grubu. ellerine sağlık iyi ki böyle bi şarkı yazmışlar da nouvelle vague denilen grup başarıyla yorumlamış:)))