2 Aralık 2010 Perşembe

Teker teker gelin ulan!


Hayatınızın dönemlerini dizilerin her bölümde işledikleri farklı temalara benzettiğiniz olur mu hiç? Mesela hayatımın şu aşamasının ana konusu benim kişiliğimin, davranışlarımın iticiliği ve yanlışlığı. Tüm çevrem ağız birliği etmişçesine sağdan soldan iyi niyet kisvesi altında eleştirilerde bulunuyorlar. Konuşma tarzımdan tutun da giydiğim çoraplara kadar eleştiriliyorum.

Hepsi de o kadar olgun ve mükemmeller ki! “Senin iyiliğin için” başlangıç cümlesini hiç eksik etmiyorlar konuşmalarında. Söylediğim bir kelime dakikalarca yerden yere vurulup hayatımın geneline mal edilebiliyor mesela. Bak sen böyle yaptığın için kaybediyorsun, bunun için hala yalnızsın, aaa bak orda yine yanlışsın...

Söylenen herşeyi dikkate aldığım için mi bu kadar üzerime geliniyor, yoksa gerçekten çekilemeyecek bir insan mıyım bilemiyorum. Bazen durup düşünüyorum tıbbi atıktan ne farkım var, meleklerle dolu şu dünyaya yakışmıyorum ben diye.

Neden bu kadar canımı yakıyorlar? Şu hayatın bir matematiği formülü mü var ki ben bilmiyorum? Herkes  bu kadar mutlak doğrularla yaşayıp level atlarken, ben neden habire ikmale kalıyorum? Tüm dünya bana düşman ergen sendromu değil bu inanın. Tesadüf mü bilmiyorum ama etrafımdaki herkes ruhumun bir yerlerini çekiştirip duruyorlar acımasızca. Duymamazlıktan da gelemiyorum ki! Ben kulaklarımı kapattıkça, gözlerini iyice belertip ellerimi kulaklarımdan çekiyorlar tırnaklarını geçirerek. Bu kez daha yüksek sesle bağırıyorlar dudaklarını da okutup pekiştirerek. 

Aptala çeviriyorlar bazen beni. 8 yaşındaki bir çocuğun zekasına sahipmişim gibi dolanıyorum onların arasında. Anlaşılmasın diye konuşmamaya çalışıyorum özellikle, bu kez neden konuşmadığıma takıyorlar kafayı. İdiotluğumu iyice pekiştiriyorum bu kez onların gözünde.

Mantıkları nasıl çalışıyor anlayamıyorum. Çekilen bir fotoğrafla ilgili bir eleştiri yaparken mesela ben, “ hayatındaki sevgili eksikliği, seni olması gereken sanitalıktan iyice uzaklaştırıyor”  gibi bir cümle duyabiliyorum karşılığında. Yada duygusal anlamda çok sığ olduğum, bu konuda acil uzman birinden yardım almam gerektiği söylenebiliyor.

Çok fena azalıyorum. Zerrem kalana kadar devam edecek bu biliyorum. Tekrar nasıl toparlanırım, yada toparlansam neye benzerim hiçbir fikrim yok. Tek bildiğim: içimdeki şu kaçıp gitme hissinin bu kez şakasının olmadığı...

17 yorum:

Benny dedi ki...

Afedersin.
''Mal etmek'' olmalıydı o.
Evet öyle.

sanitabant dedi ki...

bravo 9, sen de beni düzeltmeye çalış:))

şaka şaka, düzeltme için çok teşekkür ederim hemen dikkate alıyorum:)

B dedi ki...

Benicio hatrına bu kadar nazik oldum, yoksa çok kabayımdır hem.

Anlaştık o zamansa.

bellatrix dedi ki...

hayatındaki sevgili eksikliğinin tüm ilişkilerine sirayet ettiği düşünülen biri olarak... :) diyorum ki bu insanlar seni sadece ilişki içindeyken tanımış.

belki yeni birileriyle zaman geçirmek için "şu an" iyi bir zamandır.

sanitabant dedi ki...

"şu an" kısmına kesinlikle katılıyorum bellatrix:)

Nidaersin dedi ki...

Santita'cım seni eleştirenlerin hepsi senin en yakınların değilmi?
o halde toplayacaksın hepsini bir araya "ulan siz benim her yönümü neden çemkiriyorsunuz" deyip içini boşaltacaksın! bak o'ndan sonra sana tek kelime eden olacakmı?

Joey Potter dedi ki...

Çekilen bir fotoğrafla ilgili bir eleştiri yaparken mesela ben, “ hayatındaki sevgili eksikliği, seni olması gereken sanitalıktan iyice uzaklaştırıyor”


Sen nasıl bir yorumun karşılığında böyle bir cevap alıyorsun çok merak ettim. Çevren psikolog olmak isteyip olamamış, hayatı yalamış yutmuş, çözmüş olduğunu düşünen insanlarla mı dolu? Enteresanlar :D Peki Ölgün adam ne oldu? Eceli ile öldü mü? Altın vuruş yaptın mı? :D

sanitabant dedi ki...

Nidacım en yakınımdan tut en uzağıma kadar herkes ağız birliği etmişçesine davranıyor. Kendileri dışında bi başkasını dinlemiyorlar zaten:(

Joeycim inan kel alaka yorumlar ve çıkarsamalar anlayamadığım nokta da o zaten. Olgun adamla Kaşta döneceğim gün karşalıştak plajda. Yanında altın renginde teni olan, sarışın çıtır bi hatunla. Kız eski sevgilisiymiş bunun falan filan. Öldüresim varken görünce o an ben öldüm joey:(

Joey Potter dedi ki...

Ölme canım :( Değmezmiş demekki. Ay çok pis küfür edesim var. Neyse yangına benzin kovasıyla gitmeyeyim ben. Geberdi sayalım biz onu :D

sanitabant dedi ki...

alıştım ya iyi bişey çıksaydı şaşardım zaten...

Nidaersin dedi ki...

2011 Sanita'ma esenlik ve mutluluk getirsin.

sanitabant dedi ki...

canım nidacım çok teşekkür ederim:)sen de mutlu, huzurlu ve sağlıklı ol emi:)

Joey Potter dedi ki...

Hayatta mısın ? Bir ses ver :D

Nidaersin dedi ki...

Tatlım! daha ne kadar bekleyeceğim.
Moralin daha düzelmedimi? bilmediğimiz gelişmelermi oldu?
Özlettin kendini lütfen yaz artık 2011 in ilk ayıda bitmek üzere:))
sevgiler.:)

Hatchipu dedi ki...

kiz sanita. elma dersem cik, armut dersem cikma. elmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

sanitabant dedi ki...

joey, nida ve hatchipu kuzusu hayattayım be ya:) abik gubik olaylar sardı dört bir yanımı, ilk fırsatta bildireceğim sizlere. Hoş gene üçün biri kaldı elde ama maksat adrenalin :)

Gezi/yorum... dedi ki...

O his geldiğinde bazen kaçıp gitmek gerek..