2 Temmuz 2010 Cuma

Ben yaşlandım da sen durdun mu be Şebo!



Şebnem Ferah konserinden geliyorum ey okuryazar. 7,5 yaşındaki yiğenimin 1 hafta boyunca yoğun ısrarı, ajitasyonu ve hatta tehditi sayesinde fanta gençlik festivaline gitmeye karar verdim. Çocuk en son, ‘bu beni götürmediğiniz 4. Konser olacak, buna da gidemessem eğer depresyona girerim’ diyince tırstım valla. Bi adım ötesi kendimi keserim olabilirdi.
Anacım çocuk günler evel biletin derdine düştü. Parayla satılmıyomuş, fanta kapağı biriktircekmişiz illa. ‘3 kişi için kaç kapak lazım?’ dedim ‘30’ dedi. ‘Oha o kadar fantayı kim içecek?’ dedim, çocuk iyice depresyona girdi. ‘Nestea mango olsa içerim de fantayı ben içemem’ dedi. Hazır dişime göre birini buldum ya, bacak kadar bebeye sardım ben de. ‘E bende içemem naapcaz?’ diyince yavrumun gözleri doldu. ‘Alıp döksek’ dedi çekingence, ‘oha o kadar para verip bide dökcekmiyiz?’ diyince yutkundu. Tüm akşam çocukla eğlendik resmen. Valla hayvanız billa hayvanız. Sonunda tamam hallederiz bilet işini diye tatlıya bağladım.
Hasılı gittik konsere. Netice itibariyle türküz, öyle kapakla mapakla olmaz bu iş, bi yolunu buluruz diye elimizi kolumuzu sallaya sallaya girdik. Nooldu? Tabiki yurdum insanı beni hayalkırıklığına uğratmadı. Girişte karaborsadan mis gibi aldık biletlerimizi.
İlk grup TNK idi. Solistin sesi müthişti valla. İncelemeye alınacaklar listesine ekledim. Konser alanında yaş ortalaması 15-22 idi. Bide arada tektük veliler. TNK sonrası ceza çıktı. Valla tek kelime bişey anlamasam da bir nefeste baştan sona tüm şarkıyı söylediği için ayakta alkışladım elemanı. İstesem de oturacak yer yoktu zaten.
Ceza maminimimini gibi bişeyler gargara ederken dibimde ergen çocukların bana baktığını fark ettim. Döndüm hayırdır der gibi göz kırptım. En ergeni ‘ apla başın ağrımadı mı ‘ dedi. ‘Niye çok mu yaşlı duruyorum’ dedim kompliman beklercesine. Bebe de ‘30 duruyosun’ diyince dumur oldum lan. Ehe öhö diye gülüp, ‘helal ya nası bildin’ diyebildim gerzekçe. Abicim bildiğin veli olmuştum.
İçimden neler söyledim ama çocuğa. ‘Gerizekalı, ceza kim lan? Bu müziğin atası run dmc, the fat boys ve hatta cartel ile büyüdüm ben. Hah aynen öyle onlar kim la diye bakarsın ergen kıro’.
Ceza vodafone kırmızısı şarkısını söyleyip sahneyi Şebnem’e bıraktı. Bu hatunu ben en az 5 kere canlı dinlemişimdir. Üniverste şenliklerinde favori sanatçılardandır. Kooperatif borcumu var neyse her konsere atlıyo hatun. Tarzını sevmem, hele böyle bebesini kesiyolarmış gibi 2 büklüm olup çığlık atmaları beni öldürür(dü).
Ergen kıroların gerçekçi ama gurur kırıcı lafından ötürü içlenip, bi sigara yaktım. Ablam yiğenimle ilgileniyodu. Şebnem o sırada sigara şarkısını söyledi. Allahım bu kadar mı güzel gelir melodi, sözler. Resmen kadın beni büyüledi.
Sonraki şarkı benim için gelsin dedim hazır damara bağlamışken. Mayın tarlasını söyledi. Gözlerim doldu resmen. Çok dokundu, içim acıdı.
Sonuna kadar aşk ya sadece inanmışım
Koşmuşum düşmüşüm kalkmışım
Sevişmek sevmekten gelir inanmışım
Elimden tuttuğunda öyle bi güvenmişim ki
Bize bi şey olmaz sanmışım(hep sanmışım)
Mayın tarlasında bir adam sevmişim aşk sanıp da
Soyunup korkusuzca çırılçıplak kalmışım
Aşk filmlerinde olur ya, işte öyle sevmişim sonunda
Bedenim sağlam bulunmuş, yüreğim paramparça
dedi Şebnem, ‘aynen’ dedim. Bide tüm organlarımı çıkartıp(beynim dahil), tersyüz edip tazzikli suyla yıkayıp, tüm pisliklerden arındırıp, tekrar yerlerine takasım geldi.

2 yorum:

Joey Potter dedi ki...

He valla sen yaşlandında Şebo olduğu yerde kalıyor mu? Veletlere bak sen hele, senin yaşın kadar benim konser görmüşlüğüm var deyip, ikide çaksaydın sevabına. :D :D Zamane veletleri işte.

sanitabant dedi ki...

işte insanın aklına neler geliyo da heyhat o akıl o an duruyo:)